emmeli3

Alla inlägg under november 2010

Av emelie pettersson - 6 november 2010 23:27

Igår va hela dagen åt helvete ! Det enda som va bra igår va att jag va till kyrkogården och tände ljus åt min lilla ängel ! Det va jätte fint på kyrkogården ! 

Tände två ljus åt min lilla ängel ! Hoppas hon blev glad för de :)

Saknar dig jätte mycke min lilla skrutt ! Tänker på dig varje dag, finns inte en dag som jag inte tänker på dig ! Du finns alltid i mina tankar <3

Av emelie pettersson - 5 november 2010 16:38

Trodde verkligen att vi kunde umgås mycke nu innan du ska åka ! Men tydligen inte, jag hade så jävla fel ! Vill du ens det här ? Får en känsla av att du inte vill ! Men visst den känslan kan vara fel ! Hoppas verkligen att känslan jag har är helt fel ! Orkar verkligen inte med massa skit just nu ! Mår så pass jävla dåligt ändå !

Tänk om allt kunde vara bra ! Vill att allt ska vara bra nu ! Vill inte må som jag gör och har gjort bra länge nu ! Men det är ju ändå ingen som ser att man mår dåligt ! Det är bara att ta en tugga av de sura äpplet ! Ta en dag i taget så blir de bäst !

Av emelie pettersson - 2 november 2010 16:29

Cornelias nya rum


Cornelia önskade sig ett nytt rum i huset där hon bor med sin mamma och styvfar. Drömmen var att rummet skulle vara vitt med en stor grå stjärna på en svart fondvägg. Dessutom ville hon få en TVmed DVD-spelare och nya möbler; spegelgarderober, bäddsoffa, sänghimlar och en matta.

Under projektets gång pratade vi mycket om inredning och homestyling och det kom vid något tillfälle fram att Cornelia skulle bli underbart glad över att få träffa Arga Snickaren!  Sagt och gjort!

Några dagar efter att möblerna var på plats ringde det på dörren och där stod han, Arga Snickaren Anders! Han hjälpte bland annat Cornelia att sätta upp TVn och de småpratade om livet och allt möjligt annat.

Cornelias allra största idol är Marilyn Monroe och vi stylade rummet med en Marilyn Monroe-tavla, ljus, blommor m.m Hon fick också böcker ur "Twighlight-serien" att läsa i sin nya bäddsoffa och några Marilyn Monroe-filmer att titta på framför nya TVn. Som en överraskning hade Cornelia och hennes mamma på förmiddagen samma dag fått åka, där de bjöds på alkoholfri dryck, godis och spännande berättelser om limousinens historia! Cornelia var trött men väldigt lycklig när hon åkte tillbaka till sjukhuset den kvällen!

Presentation


Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards