emmeli3

Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie pettersson - 26 oktober 2010 11:35

Nyss vaknat, sitter och slappar vid datan ! Nu är de några dagar sen jag skrev igen.

Har varit med Robban och Adam i flera dagar nu :) trevligt :)

kollat på film och bara tagit de lugnt !

Saknar dig vackrast <33

Av emelie pettersson - 23 oktober 2010 14:20

Oj nu va det ett bra tag sen jag bloggade lite, kanske på tiden att man skriver lite!

Umgåtts mycke med Robban, Adam och Cizzi. Trevligt att umgås lite. Umgåtts med Robban i en vecka och de känns jätte bra ! Tänk om folk bara kunde låta mig vara och leva mitt liv ! Har det inte passat tidigare så varför ska de passa nu för att jag börjat träffa Robban ?! blir så arg att allt ska hända på en gång !


Nej nu ska jag, mamma och Lars åka tioll sura och tända ljus för min lilla skrutt ! Sen ska vi äta pizza med Rebecca och Martin i Sura !

Av emelie pettersson - 3 oktober 2010 11:18

Varför ska allt skit hända mig ?

Varför kan inte allt bara vara som de va förut ?

Vart är alla när man behöver dom ?

Hur många av ens vänner är egentligen äkta ?

Finns de ens några äkta vänner i min vänner krets ?

Livet är verkligen inte en dans på rosor !

Och det har man ju märkt nu !

Jag önskar att allt böir som förut, att jag hade mina vänner vid min sida, att jag hade min familj vid min sida !

Har väl vänner men det är fortfarande inte alla som man hade tidigare !

Har väl familjen med men det känns som att det inte är på samma sätt längre !

Av emelie pettersson - 2 oktober 2010 14:03

Hoppas att det fortsätter lika bra som de gjort hitills.

Kan inte må bättre än vad jag gör just nu, eller jo det kan jag om Cornelia varit med oss idag !

Saknar dig för varje dag som går. Det enda jag tänker på är dig min lilla skrutt!

Kommer alltid att minnas dig och kommer alltid att sakna dig min älskade lillasyster!


Presentation


Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards